Jak budować ruch na stronie

Kategoria: Marketing | Tagi: , , ,

Jak budować ruch na stronie Duży ruch na stronie jest podstawą sukcesu każdej małej firmy. Aby wzmocnić korzyści wynikające z dużego ruchu, konieczne jest stosowanie reklam online. Na całym tym etapie, nie można zapominać o tym, aby zoptymalizować swoje witryny. Tylko wtedy będą mogły przyciągać więcej wolnego ruchu. Jedynym problemem jest to, że na efekty takich działań trzeba czekać. I czasem, może to oznaczać wielomiesięczne oczekiwanie. Ale co, jeśli uzyskane efekty nie są wystarczające? Wtedy należy skorzystać z jednej z wielu innych metod, która pozwolą na lepsze wypromowanie się w sieci. Możemy wyróżnić dwie główne kategorie reklamy w internecie. Reklamy pasywne i aktywne. Pasywna reklama online wymaga, aby taka reklama była widoczna na stronie internetowej reklamy widać. Istnieją trzy główne rodzaje reklamy pasywnej: banery reklamowe, linki w nagłówkach i reklamy tekstowe. Banery reklamowe. Każdy użytkownik internetu spotyka się z banerami internetowymi. Są one dostępne w różnych kształtach i rozmiarach i są widoczne na większości głównych stron internetowych. Banery reklamowe sprzedawane są na zasadzie CPM. Oznacza to, że płacisz pewną sumę za każdy tysiąc wyświetleń reklamy na stronie docelowej. Im więcej odsłon wykupiłeś, tym więcej potencjalnych klientów ma szansę zobaczyć reklamę.

Słowa, które warto umieszczać w nagłówkach

Kategoria: Metody | Tagi: , ,

Słowa, które warto umieszczać w nagłówkach John Caples, szef trzeciej co do wielkości agencji reklamowej w USA, przez 40 lat analizował najczęściej używane słowa w stu najbardziej udanych tytułach wszech czasów. Wynikiem jego badań jest ta oto lista dziesięciu najczęściej używanych słów w najbardziej efektywnych 100 tytułach, jakie kiedykolwiek napisano. Obok każdego słowa znajdziesz liczbę, pokazującą ile razy dane słowo zostało użyte. Ty – 31. Pieniądze – 6. Twój – 14. Teraz – 4. Jak – 12. Osób – 4. Nowy – 10. Chcesz – 4. Kto – 8. Dlaczego – 4. Najczęściej używanymi słowami we wszystkich wybranych materiałów reklamowych i marketingowych było TY i TWÓJ. Jest tak dlatego, ponieważ każda reklama, promocja i list powinien być skierowany do osoby czytającej lub oglądającej go. Nigdy nie powinno się dążyć do stosowania liczby mnogiej, podczas tworzenia reklamy. Podstawowe zasady pisania skutecznych nagłówków. Nagłówki powinny przyciągać do siebie czytelników zainteresowanych obiecującymi korzyściami. Poinformuj, co mogą zyskać? Czy to co chcesz im przekazać, pozwoli im zaoszczędzić czas, pieniądze, a może sprawi, że czytelnik staniej się bardziej piękny i zdrowszy? Pamiętaj o tym, aby nagłówek dokładnie wyjaśniał korzyści, które chcesz zademonstrować.

Reklama

Sieć Internet

  • Reklamowanie się w Interncie to jedna z najczęściej wybieranych form promocji. Do wyboru mamy wiele różnego rodzaju metod, systemów i sposobów. Jedną z popularniejszych form reklamy jest reklama na portalu FaceBook oraz reklamy typu AdWords. Wybór jednego z nich nie należy do łatwych. Konieczne jest poznanie wszystkich zalet i wad, by móc dokonać najwłaściwszego wyboru. Korzystając z informacji podsuniętych w naszych artykułach, wierzymy że podjęcie decyzji będzie znacznie łatwiejsze, a przede wszystkim trafne. Poznaj różne rodzaje reklamy w internecie, dokonaj analizy i wybierz tę, która przyniesie ci wysokie zyski. Prowadzenie działalności w internecie wymaga od nas, abyśmy odpowiednio się tu reklamowali.

    Każdego dnia miliony internautów poszukuje w sieci informacji, na temat najskuteczniejszych form reklamy internetowej. Ułatwiamy to zadanie. Oddajemy w wasze ręce zbiór artykułów, szczegółowo omawiających każdy aspekt reklamy internetowej. Od konieczności jej stosowania, przez możliwe zalety, aż po opisanie i wyjaśnienie działania najpopularniejszych technik i strategii network marketingu, social media, oraz pozostałych form promocji w Internecie.