Social bookmarking

Kategoria: Praktyka | Tagi: , , , ,

Social bookmarking Świat mediów społecznościowych jest ogromny i zróżnicowany. Nie ma jednego rodzaju platformy mediów społecznościowych. Zamiast tego istnieje wiele ich różnych rodzajów, które oferują swoim użytkownikom mnóstwo zróżnicowanych opcji. W tym artykule opiszemy 3 najbardziej popularne platform social bookmarkingu – Delicious, Digg i StumbleUpon. Istnieje wiele odmian tych portali, np. Reddit, Mixx i Diigo, ale są to oryginały i to od nich zawsze należy zacząć. Ze społecznego punktu widzenia media marketingu, platformy te znane jako bardziej bierne. Korzystanie z nich nie wymaga poświęcania tak dużo czasu, jak np. korzystanie z Twittera czy Facebooka. Delicious jest jedną z pierwszych platform social bookmarkingu i nadal jedną z najbardziej popularnych w internecie. Pozwala użytkownikom na przechowywanie i udostępnianie zakładek internetowych. Po pierwszym zalogowaniu się na Delicious, zostanie wyświetlony monit o utworzenie profilu użytkownika. Następnie pojawi się okienko, do której powinieneś wkleić linki, które chcesz przechowywać. Tym linkom możesz nadać różne uprawnienia: widoczne publicznie, dla znajomych lub tylko dla samego siebie. Jeśli się na to zgodzisz, pod wybranymi linkami może się pojawić możliwość dodawania komentarzy.

Reklama na portalu Facebook w ostatnich czasach cieszy się coraz to większą popularnością wśród reklamodawców, może to być reklama animowana i nie tylko. Reklama na Facebooku trafia do dużej ilości osób, tym bardziej, że może ona być bardzo dobrze sprecyzowana pod wybraną grupę odbiorców.

Proste kroki do reklamy w sieci

Kategoria: Praktyka | Tagi: , , ,

Proste kroki do reklamy w sieci Reklama w internecie jest najszybszą, najprostszą i najbardziej oczywistym sposobem na rozwój biznesu, jaki można sobie wyobrazić. Wspieranie swojej działalności gospodarczej nie jest tak trudne, jak myślisz. Większość ludzi sądzi, że trzeba mieć gigantyczne umiejętności i budżet, by móc się reklamować na skalę światową. Jak to osiągnąć? Przedstawiamy siedem prostych kroków: 1. Przygotuj plan swojej akcji reklamowej. 2. Zdecyduj, ile pieniędzy masz zamiar wydać na kampanię marketingową. 3. Zapisz wszystkie swoje pomysły marketingowe. 4. Wybierz 5 najlepszych pomysłów i przystąp do ich realizacji w pierwszej kolejności. 5. Pamiętaj o użyciu w reklamie słów kluczowych, które są niezbędne do skutecznej sprzedaży w Internecie. 6. zadbaj o to, aby mieć dobrą nazwę domeny dla swoje strony. 7. Ucz się na błędach, aby wiedzieć czego w przyszłości unikać. Jedną z głównych korzyści z reklamy internetowej jest natychmiastowe publikowanie informacji i obserwacja sprzedaży. W tej formie reklamowania się, nie jesteśmy ograniczeni geograficznie ani czasowo. Oto kilka innych przykładów na reklamę on-line: reklama kontekstowa, banery reklamowe, reklamy na portalach społecznościowych, ogłoszenie reklamowe, e-mail marketing.

Google AdWords – Różdżka w świecie reklamy internetowej

Kategoria: Praktyka | Tagi: , ,

Google AdWords - Różdżka w świecie reklamy internetowej Nie ma chyba osoby żyjącej w cywilizowanym świecie, która przynajmniej raz nie słyszała o firmie Google. To słowo na stałe zakorzeniło się w naszej kulturze. Jest to jedna z najważniejszych wyszukiwarek, a także decydentów biznesowych w świecie Internetu. Google ma jeszcze jedną ważną broń w swoim arsenale – AdWords. Przy użyciu AdWords, Google stara się zapewnić indywidualne miejsce w sieci dla konkretnej reklamy. Google umożliwia zamieszczanie reklam na stronach www – w bardzo łatwy i przystępny sposób. Jedną z wielu zalet AdWords jest to, że bez względu na sytuację finansową, każdy z nas może założyć tam konto i uczestniczyć w tym programie. Ponieważ kwota pobierana przez Google opiera się na rzeczywistych kliknięciach, a nie ilości wyświetleń, nie dochodzi tutaj do takich nadużyć, jak w innych systemach wymiany reklam. Google oferuje swoim użytkownikom wiele dodatków, ułatwiających dostosowanie i klasyfikowanie reklam AdWords. Jednym z ułatwień jest sieć partnerska. Sieć doczekała się własnej nazwy, która brzmi Google Adsense. Na pewno o tym słyszeliście. Google AdWords jest świetną platformą reklamową, którą możesz umieścić na swoim blogu. Uzyskany w ten sposób zarobek możesz przeznaczyć na koszty związane z utrzymaniem domeny, lub wykupem transferu.

Jak korzystać z Pinterest

Kategoria: Praktyka | Tagi: , ,

Jak korzystać z Pinterest Pinterest jest zabawną stroną, którą warto odwiedzić, jeśli chcesz zobaczyć newsy ze świata mody, wspaniała przepisy kulinarne i potrawy, a także mnóstwo innych, ciekawych informacji. Istnieje duża szansa, że oglądając tę stronę, natkniesz się na kilka pomysłów, które zechcesz wykorzystać w przyszłości. Jeśli spodobała ci się ta strona, dowiedz się jak możesz jej użyć, aby zwiększyć ruch na swojej stronie firmowej, lub blogu.Pinterest jest kolejnym narzędziem sieciowym. Jest to świetna platforma do budowania marki oraz znajdowaniu odbiorców dla niej. Pamiętaj że twoim głównym celem jest zwiększenie ruchu na stronie. Jak to zrobić? Przypinaj na pinterest zdjęcia, które są związane z tematem prowadzonej przez ciebie strony. Kontaktuj się z nowymi ludźmi. Angażuj ich do tego, aby brali czynny udział w konkursach organizowanych przez ciebie. Staraj się każdego dnia wrzucać na bloga lub stronę zdjęcie, film lub newsa, który jest ciekawy, ale i związany tematycznie z głównym obszarem zainteresowań. Promuj go, umieszczając na pinterest i podpisując linkiem do swojej strony. Każdego dnia z Pinterest korzysta kilka milionów użytkowników. Wybierając ciekawe materiały, możesz sprawić że przynajmniej kilka procent kliknie w link i wejdzie na twoją stronę.

Czy banery reklamowe nadal są skuteczną formą reklamy internetowej?

Kategoria: Praktyka | Tagi: , , ,

Czy banery reklamowe nadal są skuteczną formą reklamy internetowej? Banery reklamowe są pionierami w marketingu internetowym. Pierwszy baner pojawił się na stronie hotwired.com (obecnie wired.com) 27 października 1994. Była to reklama firmy telekomunikacyjnej AT & T. Od tego czasu banery reklamowe występują Internecie w różnych formach. Baner reklamowy to forma graficznej reklamy umieszczanej na stronach internetowych. Banery reklamowe mogą występować w dowolnym rozmiarze. Jednak akceptowanym standardem jest 468 pikseli szerokości i 60 pikseli wysokości. Z powodu szerokiej akceptowalności tej wielkości, ten sam baner może być stosowany na większości stron, bez konieczności zmiany rozmiaru i układu. Chociaż banery reklamowe mogą reklamować twój numer telefonu, adres, lub cokolwiek innego, to prawdziwym celem eza banerów reklamowych jest to, aby w nie kliknąć i przejść na docelową stronę internetową. Istnieje wiele kontrowersji na temat skuteczności banerów. Niektórzy ludzie chwalą je, zaś inni szerzą opinię o ich nieskuteczności. Chociaż klikalność w bannery nieustannie spada, to to samo można powiedzieć o cenach za reklamy banerowe. Średnia klikalność w banery wynosi około 0,5%. Ale z dobrze zaprojektowanym banerem i właściwie wybranym miejscem, nadal można osiągnąć pokaźny zwrot z inwestycji.

Rodzaje reklamy w Internecie

Kategoria: Praktyka | Tagi: , ,

Rodzaje reklamy w Internecie Internet stał się niezawodne medium reklamowym. Jeśli i ty myślisz o zareklamowaniu się w internecie, to wybierz taki sposób, który zapewni ci największe korzyści i najmniejsze straty. Jaki model reklamy wybrać, aby potencjalni klienci mogli zobaczyć twoje reklamy? Oto kilka bardzo dobrych rodzajów reklamy internetowej. Są to pomysły kierowane do ludzi takich jak Ty. Osób, które zdobyły się na odwagę, aby spróbować reklamy internetowej. Należy zachować szczególną ostrożność, wybierając miejsce, w którym chcesz umieścić reklamę. Wybierz takie miejsce, gdzie potencjalni klienci zobaczą te reklamy. Aby to zrobić, należy wejść w mentalność klienta docelowego. Czym on jest zainteresowany? Wiedząc o tym, jakiego rodzaju strony jest chętny aby odwiedzić, lepiej wybierzesz miejsce, w którym opublikujesz swoje reklamy. Kieruj się zdrowym rozsądkiem, który podpowie ci gdzie umieścić swoje reklamy. Czasami trzeba wydać trochę pieniędzy na umieszczanie reklam. Ale jeśli połączysz strategiczne rozmieszczone reklamy z system wymiany linków na innych stronach, można na tym jeszcze zarobić pewne pieniądze! Możesz także spróbować wysyłać regularnie newslettery do klientów. Informuj w nich o nadchodzących promocjach i nowych towarach.

Reklama

Sieć Internet

  • Reklamowanie się w Interncie to jedna z najczęściej wybieranych form promocji. Do wyboru mamy wiele różnego rodzaju metod, systemów i sposobów. Jedną z popularniejszych form reklamy jest reklama na portalu FaceBook oraz reklamy typu AdWords. Wybór jednego z nich nie należy do łatwych. Konieczne jest poznanie wszystkich zalet i wad, by móc dokonać najwłaściwszego wyboru. Korzystając z informacji podsuniętych w naszych artykułach, wierzymy że podjęcie decyzji będzie znacznie łatwiejsze, a przede wszystkim trafne. Poznaj różne rodzaje reklamy w internecie, dokonaj analizy i wybierz tę, która przyniesie ci wysokie zyski. Prowadzenie działalności w internecie wymaga od nas, abyśmy odpowiednio się tu reklamowali. parapet granitowy

    Każdego dnia miliony internautów poszukuje w sieci informacji, na temat najskuteczniejszych form reklamy internetowej. Ułatwiamy to zadanie. Oddajemy w wasze ręce zbiór artykułów, szczegółowo omawiających każdy aspekt reklamy internetowej. Od konieczności jej stosowania, przez możliwe zalety, aż po opisanie i wyjaśnienie działania najpopularniejszych technik i strategii network marketingu, social media, oraz pozostałych form promocji w Internecie.